Hamster

Assalamualaikum.. 
Hari ni saya cerita pasal hamster species roborovski. Dulu saya pernah bela hamster mcm ni.. tapiiiiiiiiiii... hurm.. takkkkk tahan lama.. Apa yang saya suka tentang hamster ni ialah hamster ni ada bulu yang unik.. Unik lah.. siyes.. cuba tengok hamster ni punya bulu.. ada style tau.. belah tengah gitu.. hamster lain mana ada.. Tapi benda paling saya tak suka tentang hamster ni ialah dia suka lari.. lajuuuuuuuuuuuuuuuu sangat.. lintang pukang lari.. Tak dapat la saya nak bergurau senda dengan dia.. dan hamster ni kecik sangat.. saya pula suka yang besar2 gemuk.. blh main picit2.. haha.... kesian hamster yg bawah jagaan saya tu~~ Itu je nak cerita.. sekian~~

2 comments:

  1. shomel la..tp asfz takot nak sentuh..haha

    ReplyDelete
  2. alooo.. jgn la takut.. hamster ni x gigit tau..

    ReplyDelete